مزایای ساخت و ساز سیستم های ساندویچ پانل دیواری
نوشته شده توسط : kabirpanel

مزایای ساخت و ساز سیستم های ساندویچ پانل دیواری

سیستم های ساندویچ پانل دیواری سیستم های پوششی مخصوص با مزایای چندگانه در روکش های معماری خارجی و داخلی و پارتیشن بندی دیوار هستند. در زیر ما مزایای اصلی استفاده از ساندویچ پانل دیواری در طراحی ساختمان و ساخت را بیان کرده ایم.

ساندویچ پانل دیواری عایق حرارتی و صوتی

یک سیستم ساندویچ پانل دیواری متشکل از سه لایه است که توسط چسب ها به هم متصل شده اند: یک لایه هسته ضخیم ساندویچ بین دو صفحه فلزی بیرونی. در مركز ، هسته عایق ضخیم ، كه معمولاً از پلی استایرن منبسط شده ، پلی سیوسیانورات یا پشم معدنی ساخته می شود ، در برابر شرایط شدید گرم یا سرد محافظت می كند.

قدرت ، دوام و تطبیق پذیری

ساندویچ پانل دیواری از لحاظ ساختاری نسبت به قاب بندی سنتی چوب برتری دارند. ساندویچ پانل دیواری باعث می شود به لطف سیستم سه لایه قوی و بادوام با عایق های ضخیم و صفحات فلزی نازک ، از ماندگاری بیشتری برخوردار شوند و کمتر مستعد تغییر مکان هستند.

ساندویچ پانل دیواری می توانند با سایر مصالح ساختمانی مانند آجر ، بلوک ، سنگ ، کاشی ، تخته سنگ ، چوب ، فولاد و شیشه با موفقیت ترکیب شوند. گذشته از اینکه سازگار با سایر اشکال ساخت و ساز است ، ساندویچ پانل دیواری بسیار متنوع هستند و کاربردهای خلاقانه تری نسبت به مصالح ساختمانی معمولی دارند.

نصب سریع و سبک با ساندویچ پانل دیواری

سیستم ساندویچ پانل دیواری سه لایه قوی و با دوام ، اما همچنین سبک وزن است ، به این معنی که ساندویچ پانل دیواری وزن قابل توجهی را در ساختار کاربردی ذخیره می کند و حمل و نصب ساندویچ پانل دیواری در محل راحت تر است.

وزن کم ساندویچ پانل دیواری در نصب و راه اندازی کارآمد و سریع سیستم - صرف نظر از کاربرد نهایی ، دیوارهای داخلی و خارجی ، کف و سطوح سقف - از نظر قابل توجهی در زمان پروژه و هزینه های کار بسیار مهم است.

هزینه های ساختمان و راندمان انرژی

ساختمان های ساخته شده با ساندویچ پانل دیواری تقریباً 50٪ از انرژی بیشتری نسبت به گزینه های سنتی برای ساخت قاب استفاده می کنند. علاوه بر این ، مقادیر U معادل U با دیواره های نازک تر حاصل می شود ، که می تواند بیشتر باعث کاهش مصرف مواد ، نیروی انسانی و هزینه شود.

نصب ساندویچ پانل دیواری در پروسه ساختمان روشی کارآمد برای بهبود پروژه کلی ساخت و ساز است ، از برآورد دقیق هزینه ها و به حداقل رساندن استفاده از نیروی کار و ابزارهای تخصصی گرفته تا ساخت بسیار سریعتر و دستیابی به عایق کاری عالی و راندمان انرژی بالاتر.

ساندویچ پانل دیواری گزینه ساختمانی بسیار بادوام ، قوی و با صرفه اقتصادی را ارائه می دهند.

هنگام انتخاب ساندویچ پانل دیواری، بهترین دسترسی ممکن توسط نور نیز باید در نظر گرفته شود. این امر را می توان با پنجره های كوچك ساخته شده از پلی استر ، كه با چشمكشهای اختصاصی نیز موجود هستند ، فراهم كرد. نتیجه یک ساختار پنل ساندویچی جذاب و محافظت شده در برابر شرایط بیرونی است.

 

 





:: برچسب‌ها: مزایای ساخت و ساز سیستم های ساندویچ پانل دیواری , نصب سریع و سبک با ساندویچ پانل دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: